BLOGI

/BLOGI/

Oled sa päriselt ettevõtja või lihtsalt ettevõtlik?

2018-03-25T19:54:18+00:00By |ettevõtlus, Strateegia|

Kord tekkis mul ühe välismaise väikeettevõtjaga arutelu, mis vahe on ettevõtjal ja ettevõtlikusel või siis täpsemalt ettevõtjal ja inimesel, kellel on ettevõtlik mõtteviis. Üks asi on ettevõtja teine asi on ettevõtlikkus. Kumb sina oled, ettevõtja või lihtsalt ettevõtlik inimene? PS! Ma teen siinkohal kohe märke, [...]

Kuidas turundada olemasolevatele klientidele?

2019-01-09T08:14:34+00:00By |Sisuturundus|

Suurem osa ettevõtteid keskendub turunduses uute klientide leidmisele, kuid kas sa oled teadlik sellest, et uute klientide leidmine on 5 korda kallim kui olemasolevatele klientidele tehtud järelmüük? Iseenesest on see igati loogiline, kuna inimene kes on sind juba korra usaldanud ja saanud sinult head abi, [...]

Kuidas leida enda ideaalne sihtgrupp?

2019-01-09T08:15:37+00:00By |Sisuturundus|

Ettevõtjana kaldume oma sihtgrupi määratlemisel olema liiga laiad. Me keskendume üldisele sihtgrupile. Näiteks turunduse puhul on need minu jaoks kõik ettevõtted. Probleem on aga selles, et nii on see sihtgrupp väga lai ja ma ei tea kuidas nende poole pöörduda. Ma ei tea täpselt mis [...]