Unikaalse brändi kontseptsioon

Me kõik oleme inimestena erinevad. Meil kõigil on oma unikaalsed omadused ja tugevused, mida kellelgi teisel pole. Meil on anded, mida ainult meie saame maailmale anda ja egoistlik oleks seda mitte teha.

Kuna meie inimestena oleme unikaalsed, siis on ka meie ettevõtted unikaalsed. Enda unikaalsust peab aga teadma, et osata ennast igasugusest konkurentsist eristada. Kui sa ei tea oma suurimaid tugevusi ja unikaalsust, ei konkureeri sa muu kui hinnaga ja selles maailmas ei ole võitjaid.

UNIKAALSE BRÄNDI LOOMISE PROTSESSI KÄIGUS SAAD SELGEKS:

  • Mis on sinu ja sinu ettevõtte unikaalne võime, mis eristab sind kõikidest konkurentidest.

  • Kes on sinu ideaalne klient.

  • Mis on sinu lugu, mis seob sind ideaalse kliendiga.

  • Mis on selge suund kuhu sa oma brändiga liigud.

  • Strateegilised sammud turunduses, kuidas oma unikaalsust ideaalse kliendini viia.

UNIKAALSE BRÄNDINGU PROTSESSI TULEMUSENA ON SUL VÄLJA TÖÖTATUD:

  • logo,

  • brändi toonid,

  • visiitkaart,

  • loosunglause, mis rõhutab sinu unikaalsust,

  • Brandbook, kus on kirjas kõik eelnev, lisaks muu sinu brändiga seonduv (suhtlemiskeel, turundustaktikad jne).

Unikaalse Brändi kontseptsiooni väljatöötamise protsess koosneb mitmest etapist ja võtab aega 1,5 – 3 kuud (sõltub ka kliendist).

KONKURENTSIEELIS

Kui tead oma tugevusi ja teed asja südamega, oled sa võimeline looma tooteid ja teenuseid, mida keegi teine ei suuda teha.

See annab sulle taaskord konkurentsieelise!

SAADA PÄRING!

Täpse hinnapakkumise saamiseks jäta registreerimisvormi kaudu palun oma kontakt, et saaksime pisut vestelda sinu vajadustest (näiteks, kas tegemist on täiesti uue brändi loomisega või olemasoleva uuendamisega jms).